CONDITII DE GARANTIE

GARANTIA PRODUSELOR

Garantia se asigura in baza facturii fiscale, a certificatului de garantie care trebuie sa fie corect completat, a produsului ce face obiectul garantiei, impreuna cu o mentionare scrisa a defectului. Obiectul achizitionat este necesar sa il prezentati cu toate accesoriile cu care produsul a fost livrat.

In timpul perioadei de garantie producatorul isi rezerva dreptul de a repara sau inlocui subansamblul care se dovedeste a fi defect.

Garantia acopera numai acele defecte care apar in exploatarea normala a produsului si nu se aplica pentru actiunile ce nu sunt conforme instructiunilor de utilizare (loviri mecanice, zgarieri, depasire greutate maxima admisa etc).
Intretinerea si reparatiile in termen de garantie se executa de catre partenerul nostru.

Costul trimiterii produsului pentru care se acorda garantie la unitatea service, cade in sarcina cumparatorului, firma noastra suportand costul trimiterii produsului reparat la cumparator.

Perioada de rezolvare a recalmatiei de la data sesizarii este cea prevazuta de lege, garantie prelungindu-se cu durata in care a fost produsul in reparatie.

In cazul in care produsul nu poate fi reparat, el va fi inlocuit cu un alt produs ales de cumparator, cu plata diferentelor de pret.

In cazul in care cumparatorul nu doreste un alt produs, clientului i se returneaza suma platita pe produs, diminuata proportional cu numarul de luni de utilizare a produsului din cele 24 de luni de garantie. (ex: daca produsul a fost utrilizat 6 luni de zile, se returneaza 6/24 = 75% din suma platita initial).